Tränings Triathlon

Idag blev det dags för kaspers träningstriathlon som klubben har varje söndag i sommar, alla får vara med och man får köra så långt och så kort man vill och det är bara så mysigt med all den energi som är där, idag var jag och Clara också med och då vi inte fick plats i bilen med både cykel barnvagn och bilstol och där inte riktigt var någon som kunde ta kaspers cykel fick vi ta tåget, dit resan gick super men hem gick mindre bra, då tågen bara körde en gång i timmen hann jag inte mata Clara innan och så var tåget försenat det var 25 grader varmt och hon nyvaken och hungrig. Så det slutade med akutamning i tåget och så var jag tvungen att avsluta hennes amning och då blir hon inte glad, vi skulle gå hem men med hennes skrik fick Kasper hämta bilen och jag sätta mig ute och amma, kanske inte det bästa då det blåste lite och jag var tvungen att sitta i skuggan, så jag hoppas hon inte blir sjuk pga det plus bakterierna i tåget :( lilla loppan. Men nu är vi en erfarenhet rikare, kanske det är bättre att amma henne innan och vänta en timme på ett tåg istället :p men lätt att vara efterklok. Mysigt hade vi det iaf :D och Clara bara sov igenom de timmar vi var där och vaknade bara för mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0