Hello sthlm!

Resan upp till min bror i Sthlm gick riktigt bra, hoppas på samma tur vägen hem :) jag måste bara få säga hur Stolt jag är över vår dotter sover fint och efter första stoppet satt hon bara och kollade på sin lilla apa vi har på hennes bilstol tills hon sen somnade <3 var lite ledsen i slutet och sen även lite ledsen hos Lisas pappa på kvällen där vi hade tagit ett stopp för kvällsmat. Men sen sov hon så sött som hon brukar och somnade för kvällen vid nio <3 åå fina älskade dotter mamma och pappa är så stolta. Vi tog en lång paus och ett lite mindre sen var vi framme i Södertälje där Lisas pappa bor :)

Nu blir det en mysig helg med min bror och lite Triathlon fest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0