Det bästa

Sitta i pappas knä, suga på hans tumme och kolla på när han spelar är det bästa <3 ( älskar hur hennes hår ser ut ;) där det ser helt kalt ut är där faktiskt hår men det är så mycket kortare och ljusare än det andra så det ser inte ut som hon har något där :p hihi )

Hon har även börjat bli stor på så mycket andra saker än att vilja vara med och kolla överallt, och det är att hon inte längre riktigt somnar i min famn längre, skönt på ett sätt men också lite sorgligt, nu somnar hon bäst framför mig med amnings kudden över huvudet för avskärmning. Men när hon är lite ledsen eller på kvällarna somnar hon fortfarande bäst i min famn.
Det som är skönt med att hon somnar själv är att hon inte vaknar när jag ska flytta henne och så börjar hon bli lite tung ;) men man saknar endån en liten sovande bebis i famnen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0