Man vet inte hur smal man var förren man gått upp i vikt!

Jag har inga bilder på min mage innan jag blev gravid, men jag började ta bilder i ca vecka 12 det var då jag började se själv att jag var större och där var en liten gravid mage, men när man kollar tillbaka på bilderna kan jag inte riktigt själv se den där gravidmagen som jag kunde då :p. (man vet ju inte själv hur smal man var innan fettet börjar komma.) Men man kommer så väl ihåg känslan när man tog bilderna, oj vad tjock jag ser ut men det var ju en gravid mage så då var det självklart bara en glad känsla över att det börjades synas.
 
Men jag kommer ihåg innan jag blev gravid att man klagade på något, man saknade lite muskler här och lite muskler där, man tyckte att vikten var för mycket även om det bara var muskler. Men nu när kilona blir fler och fettet på kroppen är tyngre än musklerna ;) haha. trivs man väldigt bra i sin kropp iaf, för där är ju en liten bebis i magen, men jag kan faktiskt längta lite tills man orkar gå upp för trappor cykla upp för baken och springa milen som innan men det där med att få samma kropp tillbaka det är strunt samma, så länge den lilla prinsessan i min mage har det bra så har jag det bra i denna fina kropp.
 
Vecka 15 :) så smal jag var där, inte kunde man se att där var en bebis där inne.
Vecka 30 här kan man se att där är en liten bebis i magen även mina kärlekshandtag jag fått ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Leah / hael

Jag håller med. Gick ned 20kg under förra året och hade knappt ingen mage alls. Dock var jag inte väl tränad så men uppskattade min kropp mer än innan. Nu börja ja få ångest över vissa delar och magen har växt , fast jag vet de är naturligt . Kan inte träna pga foglossning annars hade jag fortsätt med lite styrka.

2013-05-07 @ 19:20:06
URL: http://hael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0