Hej sängen och "sängliggande" i en vecka.

Fick en liten årder om att jag inte skulle jobba, jag skulle inte göra något ansträngande (och då räknas damsugning och städa lägenheten med) alltså ska min söta kille göra allt hemma, han ska jobba, handla in, städa, tvätta och den enda jag får göra är diska. Tur att det bara är i en vecka då jag redan efter en dag känner mig lite rastlös och jag vill inte klaga på något som min kille gör för hur roligt är det för han? lika tråkigt som för mig ju, men bättre det än att dem kommer lägga in mig på sjukhuset då kommer jag att vara rastlös och ha tråkigt till TUSEN! :p men tror vår lilla tjej säger ifrån lite nu efter hur jag jobbade innan men det är ju inte rätt ;p Men men om hon nu vill att jag bara ska ligga här så får jag ju göra det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0