En liten prinsessa i magen <3

Det är en liten men underbar prinsessa vi har i magen. Idag var vi hos BM och fick kollat upp lite och hon mätte mig, innan låg vi en centimeter över och nu ligger vi en centimeter under :( men det var ingen fara och jag (hönsmor redan nu) frågade om det var för att jag äter för lite, men nope så är det bara och hon är ju fortfarande i zonen för normalt :) så jag ska bara fortsätta äta som jag har gjort så ska hon säkert växa som hon ska och det är ju fortfarande 10vevkor kvar :) BM sa att hon väger ca 1300gram åå vår fina lilla prinsessa, vi längtar så mycket. Och med tanke på hur mycket hon flyger rundor och sparkar där inne är det ju klart att hon inte kan vara så stor och tjock :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0