detta med ansikts/hud produkter!

Jag har alltid mina perioder, som tillexempel när man köper något nytt och så använder man det flitigt i någon månad. Men sen blir man trött på att varje morgon och kväll, farmförrallt kväll tvätta och smörja in sin fina dyrbara hud med alla dessa ansiktsvatten, serum krämer bla bla bla. Men nu till det jag fruktar, om både min mamma och min mormor, faramförallt min mormor alltid sa att man skulle vara noga med att tvätta ansiktet och smörja in sig med krämer kommer jag sluta som en rynkig liten dam då för dem äldre brukar alltid ha rätt?, men jag är ju så lat på både kvällar och på morgonen ;) Men jag försöker men om jag ska ha mitt humör uppe för det i en längre period skulle jag behöva köpa nya ansiktskrämer innan dem äns är slut :/ och det blir ju lite dyrt... Men med tanke på att både min mamma och min mormor har sagt till mig och min farmor använder det dagligen så kanske jag också borde sätta igång med att göra det VARJE DAG ÅRET RUNT? :D problem solved! Ja om det nu hade varit så lätt att bara sätta det i text, jag kommer väll sluta som en rynkig, skrynklig liten dam... 
 
Men då kommer jag iaf också vara söt så det gör kanske inte så mycket ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0