DM 1/2 Ironman i Aalborg

En helg i Aalborg är nu förbli och nu är det några veckor innan det händer något. Det känns väldigt bra men även lite "tomt". Men nu är det bara helger tillsammans med älsk och jag kan verkligen ge träningen 100%.
Mitt batteri på kameran dog när dem var ute på cykelrundan igår :'( varfööör.... Så jag tog lite filmer på dem istället, men fick lite bilder under simningen i det klarblå vattnet och så fick jag några ute på cyklingen :)
 
 

Älskling är klar till en 1/2 ironman  :D


Älskling är han med armen uppe i mitten närms kameran haha ;)

Start!!

Och Jag tror vi kom till miami ett litet tag ;)


Det var ett helt fantaskit ställe som man simmade på och naturen var som man hade kommit utomlands. (och varmt hade vi också ca26 grader)



Älskling kommer upp ifrån vattnet :D


Tine, den enda tjejen ifrån SIGMATRI och kom nummer 5 i sin åldersklass sjukt duktig är hon :D

 
Och sen dog kameran så rästen får ni i en film men den är inte klar än. men den kommer upp så fort jag har redigerat den :) så jag fick tyvärr inga bilder på älskling på cykling :(
 
Att kolla på alla dessa bilder gör att jag längtar ännu mer till Augusti då jag äntligen får göra en sprint igen :) lääängtar. så träningen är inget som ska ligga på hyllan nu inte.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0