God jul I stugan!

Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt fin jul, min var väldigt underbar. Min bror med sambo var nere ifrån Sthlm och vi firade hemma hos min mor :D vi hade helt sjukt många julklappar och vi var bara 6 som skulle ha dem, då vi inte bytar julklappar med mina kusiner utan kör julklappsspelet i stället.
Me oj vad jag är bortskämd, från min älskling fick jag en Michael Kors väska den var även ifrån min svärmor och svägerska galet, hon har köpt den när hon var i USA och sen har dem alla tre höllt det hemligt för mig i flera månader. Den är helt Lovely och jag älskar den så mycket :) nu jag jag äntligen matchande plånbok och väska :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0