Varför är alla julgranar i Sverige så taniga?

Förlåt för mitt uttalande nu,  men varför köper svenskarna så taniga julgranar? då kan man väl lika gärna köpa en plastgran som iaf har barr på sig? Är julgranarna så dyra så man inte ens har råd att köpa en liten ordentlig julgran istället för en tanig gran där kulorna bär granen och inte granen som bär kulorna?  Förlåt men jag tycker inte det ser snyggt ut när julgranen står och man ser rakt igenom den och det ser ut som att kulorna svävar? Ska man ha en julgran får man väl ta och ha en ordentlig, annars är det ju lika fint med en plastgran om inte finare.. (som blir biligare, om det är där problemet ligger)

Men vet jag att dem som har köpt de julgranar säkert är stolta och tycker den är fin men jag håller inte riktigt med där.
Julgran ska vara en JULGRAN ingen pinne.

Här är vår, liten men tjock och fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0