Hur många gånger ska man behöva ringa till Tre innan dem förstår?

Rätt svar har jag inte, Tredje månaden utan någon räkning ner i brevlådan, (jag som har trott att alla räkningar kommer till sunne men ak så fel jag hade, här låg bara en). Varje dumma månad har jag själv fått sitta i en massa telefonkö bara för att få reda på beloppet och mitt ocr, Då jag har mitt mobila bredband + min telefon på samma räkning så det lönar sig inte att gå in på mitt3 för där är inte det mobila bredbandet med, Jag blir så tröött.
Men denna gången Hoppas jag har dem har fixat det jag orkar inte prata med fler personer som inte förstår någonting. Det är mitt ansvar att få räkningar betalade men det är DERAS ansvar att kunderna får beloppet.
Det jag undrar mest är var i hela fridens namn mina räkningar har hamnat eller om dem ens har blivit utskickade.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Hej Johanna! Hoppas allt är fint. Har ni CityMail som delar ut posten där uppe?!..Isåfall hör med dem, för dem delar ut 3s post..Jag hade samma problem här i HBG och då var det Citymail som inte hade hittat mig och som kluddat med posten hela tiden..Ett tips bara;) du vet ju hur Citymail e..haha..Ha d fint.Kram

2010-09-03 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0