Fika!

Var och kollade på lite klänningar tills på fredag och hittade som tråkigt nog en klänning som var i rosa och sjukt snygg.  ingen bild på den än men snart då kommer även skorana (som köptes för någon vecka sedan).
Nu är det knäkebröd och vatten som gäller hahah nej då om det hade varit så illa hade jag NEVER EVER köpt klänningen eller något sådant. så inte vara oroliga..

Fick en klipptid hos min frisör i Hbg :) i påsk redan men det blev en liten uppdelning slingning och sen ett uppehåll och sen klippning :P..  men jag fick iaf en tid, o det är sjukt bra, är så trött på mitt hår nu, (vill inte gå till någon annan då jag har gjort och nu är jag rädd om mitt hår )

Mitt internet är så segt kommer inte in på allt och de bara är så ucch  gillar inte alls telias mobila bredband ett Big no no, enligt mig.

I morgon är det ingen skola utan vi ska på symposium, först portfolioworkshop på Broby sen blir det några föreläsningar på Selma spa. De som kommer komma är b.la Hc Ericson, Eric ericson, Sven prim, mm reklambyråer o lite sådant.
ska bli roligt, spännande och nervöst fråga inte varför nervös men ja,..
Även på fredag kommer treorna att ha sin examen så på deras fest efter middagen är vi välkommna till så det är då jag ska ha klänningen :) så tomt det kommer vara på skolan när alla bara kommer försvinna tvårona är på praktik och treorna gått ut. ja blir vi ettor och gymnasiekidsen :p tss.

nu ska jag bort ifrån datorn och läsa..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0