Den är tjock den är tung men den är bra..


Sista boken av stephenie Meyers twilight serier breaking dawn, Den är tjockare än vad den ser ut att vara på bilden.
Men den är bra, alla bökerna är bra K säger att denna sista boken är den bästa så det återstår väl att se när jag är klar (jag har kommit en bra bit in i boken och en är den mycket bra).
har just  nu inte läst en enda av bökerna på Svenska började med den på danska sen nu de tre andra på engelska och jag tror att jag kommer läsa alla andra böker på engelska (om de blivit översatta till svenska)..


Solen skiner, för fulla muggar.. :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jeg vil også ha sol! Håper det er sol når jeg kommer å besøker deg;)



Savner deg:*

2009-07-21 @ 23:40:44
URL: http://mariannemaeland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0