Trollkarlens hemlighet

slog precis på kanal 5 och där det var trollkarlens hemligheter men efter att ha sett ett trick och man fick se avslöjandet var ju inte roligt alls. jag tycker att man ska få ha sin fundering på hur fan han lykades med det där. de är ju trollen i sig att ingen ska veta hur dem gör det men nu avslöjas visa av dem visst inte allt men endå.
även om jag säkert kommer sitta och kolla på det så vet jag att jag kommer ångra mig sen om varför jag kollade..

när kent fyllde 50 hade vi en korttrollkarl hemma hos oss och han var helt sjukt grym, kent fick skiva sitt namn på kortet han rev isönder kortet själv och gav det till trollkarlen som sedan gjorde kortet helt igen med SAMMA text och allt och han gjorde även en massa andra trick, visade även mig ett trick som jag tyvärr inte kommer ihåg nu :(.. men han var grym..


igår var jag på fest och vi kom hem runt tre tss elvira sov även hos mig och nästa vecka ska hon även bo hos mig :)
trångt och mysigt men det kommer vi fixa fint :D..

nu ska jag kolla lite på tv och ta det lugnt...

Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0