Vad mycket skola det blev nu..

Hej hoppsan sa.. 
Sitter i skolan och får inte till mitt Spenat InDesign för att de ska se trevligt och fint ut. 
Det ska vara inne i morgon så måste bli klar idag men det blir jag, är ju så gått som klar men får bara inte rikgit till de där extra fina som drar till sig läsaren.. 

Innan jag gick till skolan så hamnade jag bland tvätt och städning, jag dammsugade igår men inget mer och jag har papper och en massa kläder överallt så idag blev allt de med bortstädat, fick även tvättat :) oo vad jag är duktig.. 
alltid bättre att göra det innan man går till skolan för jag hade nog aldrig gjort det när jag hade kommit hem då hade jag fått bortförklaringar på att jag är för trött tar det en annan dag med mera ;) .. 
Det är alltid så mycket roligare att städa hos Älskling för då har man någon som blir glad ju någon som märker att man har städat mer än jag själv.. 

Men nu ska jag fortsätta med InDesign.. :)

 
Bild tagen av mig. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bil, lite höstig känns det som



hoppas du får en bra dag:D



/alex

2009-02-18 @ 16:52:01
Postat av: Cattis

Vilken fin design &header du har.

2009-02-18 @ 17:00:18
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack så mycket, :) det är en höst bild så den ska se höstig ut.

Detsamma :)



Kram

2009-02-18 @ 18:10:48
URL: http://lindich.blogg.se/
Postat av: Cattis

SV: :) Jo det är klart man ska kunna se vad som står det har blivit nått fel så om man använder ett visst program som tex windows så kan man inte se, å vet inte hur jag ska fixa det :/ hälpa till?

2009-02-18 @ 20:10:21
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0