Sent inlägg.

Men de är för jag och Marianne var på Aqua inne på tivoli i kbh.
Svärmor kom även dit så trevligt, de gjorde en hur skoj uppträde som hälst men det var helt SJUKT mycket folk, man hörde mycket lite och man såg inget men vissa ställen var det bra att stå men vi åkte lite karuseller istället.
Vilka minnen man fick av de året då det var Aqua som var nummer ett på listan och dem spelades överrallt mycket skoj att dem har gått tillsammans igen. iaf så att man får se dem live som idag, de var det största drömmen när man var liten ju ;) de är ju aldrig försent att fullfölja sina drömmar ;).

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på att min förkylning blir bättre, mina ögon rinner hela tiden så sitter just nu här och gråter,ibland får man tycka synd om sig själv..  


.
AQUA Roses are red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0