=) tadaa, jag är tillbaks i Sunne.

men inte är jag glad för det nej.
har iaf haft en helt underbar påsk med god mat :D och strålande sol varje dag.
jag orkar inte skriva så mycket så ni får se lite bilder istället :)


god frukost jag fick nästan var morgon :D
på fredagen (tror jag) var vi på bakken med Kian hans flickvän och sebastian hehe kan det blir mer än roligt?
lördagen hade vi bjudit hem kaspers föräldrar och min Mamma och Kent på påskefokost (dansk påsklunch).
sen i söndags tog vi en dag bara jag och älskling :) så vi cyklade 45 kilometer ;)


På vår cykeltur vid gjorde i söndags :D 
först inne i landet sen ute vid havet :)


 solen spelar sig lite i sanden så det ser helt krit vitt ut men de är inte riktit de ;)..
här var vi massor förra sommaren.. så ni vet var ni hittar mig även i sommar ;) höhö..


Hundar tycker väl aldrig de är för kallt att bada ;)

Hade vi haft bil istället för cyklar hade älskling med badat men lite för kallt att cykla tillbaks. uuu nej man kan inte bada nu så nog bara tur att vi hade cyklat för de är ju fortfarande en månad för tidigt .. :p

någon som inte vill vara med på bild.. ;)

nu börjar jag snart skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0