Mycket givande och trevlig dag.

Har kommit hem ifrån att ha ätit riktigt god middag på Selma, med några ifrån styrelsen där pappa är med,.
Det var ycket trevligt och alla var riktigt snälla. Fick träffa rektorn på skolan för första gången idag med, för hon var ju på semester då när vi började så hon kom inte och presenterade sig, men idag fick jag träffa henne på middagen. Men de finns inte så mycket att säga om den men de var riktigt tervligt och roligt.

Till nollningen (insparken) igår, den var hur rolig som hälst Vi fick göra kriksmålningar på varnadra och vi var i fem olika grupper, Vi skulle till systemet och handla ut, och under tiden vi skulle gå till en gräsplan hade vi olika "stationer" vi skulle göra en mänsklig pyramig, fånga en anka, tenja upp en gruppmedlem i ett träd, invaldera kambodja,
sjunga en nationalsång svenska gav inte mycket poäng så de skulle ju vara en internationell låt. och så fjeesk mycket fjesk ville de ha, men när vi kom till gräsplanen, skulle vi föra en banan igenom våra kläder och vi hade
tre bananen och vi skulle igeom allas kläder utom en som var "bananföraren" ja jag hade tajta byxor på mig men det gick och få ut det igen fast kan ju säga att den inte var så fräch fast de var inte bara mig ;)  (fast jag blev värst.
ner mojad med banan). vi skulle även göra en ny varriant av irländskjulafton men att snurra tio varv, springa till en frispii (eller hur de nu stavas) och sen hämta den och springa tillbaks. vi skulle åka skidor på läskbackar, och skjuta paintball med sverige halsduk och åka skidor. mycket skratt, kvällen skulle avslutas på en bar (kommer inte ihåg namnet) o under tiden skulle vi äta, men några skulle in på Ica och utanför Ica har dem en leksaksbil som om man stoppar i en fema får man sisådär en två minuters bilfärd, hahah o ja några ville testa denna roliga leksak och stoppar in en fema och hoppar i (men den är väldigt liten för en stor kille att sitta i). så resultatet blir huvudet utanför, och benen på varssin sida om bilen, de inne på Ica kollade väldigt mycket.
hahah..


Vår snygga kriksmålning.


ett litet försök till att komma in i bilen.
 
Ännu ett försök. långa minutrar här. hahah.. det var en POST bil ;)

ne nu måste jag sova, i morogn ska jag se om jag kan ladda upp en film, från igår..

sov gott.
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0