Även de som bor i sunne kallar detta för landet.

Jag har fortfarande inte fått ett brev som jag skulle ha fått i fredags förra veckan, det är ett viktigt papper och jag vill bara få det nu, när jag frågar (de som jag lånar stugan av) om de har fått min avi lapp så är det varje dag ett nej, :( då säger hon att ja men så är det här ute på landet, vissa dagar går det fort att få posten och ibland är de hur sega som hälst. de gör allt i sin egentakt och tänker inte på att de kan vara Riktigt viktiga papper. uch vad jag hatar landet :( nu är jag sur, de är samma med att Isa skulle ha fått internet i fredags som jag fick men nej tydligen inte för då hade dem bara tagit ett och inte två som jag sa, och när Isa var där igår (då de hade LOVAT) att hennes mobilabredband hade kommite var det ett nej de har inte kommit än. Gggga vad då att de är sega här ute. De har inte äns en HM butik och jag som behöver hårsprej nej då måste man åka till Karlstad eller köpa ett i en hårsalång som är svindyra.. :@.. Jag ee arg.

ne nu ska jag laga mat (spaggeti och köttfärsås) och sen får jag kolla på oth så att jag inte blir så sur längre.. 
 

Johanna


Men jag ska klara detta, de är bara tre år med mycket praktik, Saknar dig så grymt mycket min älskade Kasper, de är obeskrivligt hur man kan sakna dig så.. (L). Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0