är i sunne och har data

Igår var första skoldagen, den var trevlig och man bara kom in i rum efter rum och bara kände här kommer jag trivas, fotostudio, filmstudio, web texnik, o allt de som man bara älsklar mitt schema är också hur soft som hälst =) börjar tolv nästan varje dag nästa vecka. =) göötmos.
alla är trevliga och i morgon ska vi på introdagar till humlebeck och klättra, padla kanot och lite sådant. jag vann även en tävling som vi hade idag ;) haha börjar ju bra, får sse vad priset är i morgon, säkert att diska... :p..
Sakanr er alla hemma i helsingborg  och helsingör.
men nu måste jag återgå till lite arbete,.
har fortfarande inget internett där jag bor nu men så fort jag får min lägenhet i början av oktober så har jag internett igen.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0