Maskeraden =)

Idag vill jag bara ha någon som kan städa åt mig. uch som min lägenhet ser ut nu balonger och sarpentiner är ingen bra idé att ha. hehe, nu ligger det smälda balonger och söndriga sarpentinger överrallt. burkar och plastmuggar.. tur är så är de inte så mycket att diska, tur och skönt det =)
Maskeraden blev lyckad o de var hur roligt som hälst.
när klockan var runt tre på natten såg vi ett kubbspel utanför min lägenhet så vi började spela kubb.
Tror inte mina grannar är så glada på mig ;) hahah men vad då de var en fredagkväll och jag har inte fest varje helg så det får dem allt ta =) jag vet inte hur många vi var, men vi fick precis plats och det var lakom med folk i min lilla etta.



Fler bilder kommer men just nu har jag skivit detta inlägget på tre timmar. Isa och alexander kom ett tag innan och srn började jag städa..

ska göra lite mat nu

kyckling med pommes.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0