Ser det snöar, jag ser det snöar..

det var väl roligt hurraaa..  Ja det snöar då här uppe, en bra start på 1 december :D. 

i natt drömde jag en väldigt mystisk dröm som vanligt, men i natt hade jag en katt som jag kunde prata med, den var jätte söt och mysig pratade och gosade med den och utanför var det även ett slags "krig" och vi skulle åka någonstans, det var en massa berg och jag har katten på min axel och går ut ifrån en slags bil går över en å och blir nerknuffad och faller eller jag flyger neråt ifrån ett berg, får inte tag i något så jag flyger vidare ner och när jag sen får stopp på mitt flygande kryper jag upp ifrån detta berg och det är lerigt och geggigt så mamma kommer och hjälper mig, men när vi båda står uppe på toppen så kommer det en häx liknande människa som ska putta ner mamma med, och säger här är det ingen som kommer förbi utan att bli nerknuffad och jag har kvar min söta katt på axeln, sen vaknar jag. huum. 

Väldigt konstig dröm, men katten hade jag gärna haft i verkligheten så söt den var. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0