7 April

Tiden går sjukt snabbt, :S. snart är det sommar och sedan är det vinter igen. vet inte vart jag befinner mig då men tanken på att om jag kommer in på skolan, och måste lämna allt här nere gör mig som att jag bara vill att den tiden fram tills dess ska gå riktigt långsamt. vill hinna med så mycket men har insett att jag inte kommer hinna ett piss av det ;S.

inatt drömmde jag världens underbaraste dröm. kan inte säga vad den handlade om men hade bara så velat att det skulle vara sant. om man hade haft sådana drömmar var natt hade man ju varit världens lykligaste (fast de är jag endån). behöver ingen dröm för det.. men den var bara så underbar så man bara hade velat sova vidare.

I fredags kollade jag och charlotta på film hemma hos henne, vi skulle sedan gå stan och shoppa på lördagen, sebastian och hans syster skulle det med så dem hängde med. sedan stack jag till kasper och kollade på när han hade match. på kvällen stack jag och charlotta till retro, rooligt ;). söndagen  skulle jag ut och äta med kents föräldrar och hans barn.  typ alla fyller/fyllde år. fast de var endå ganska så trevligt. fast sedan var jag trött när jag kom hem,.. vakande vid tio och så hade vi kommit hem vid fyra så ja där ee en liten förklaring på varför jag var trött ;)...

=)
nu ska jag gå och lägga mig.
sov så gott. (vill bara drömma samma dröm igen) over and over again. nananaa.

-Johanna <3

<3 Du betyder så mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0