Ni är för söta!

Ja igår kväll pallade jag inte skiva någonting var så trött, efter allt stohej, Träffade alla nya barn + Gamla igår, dem är för söta, alla blev glada över att jag skulle vara deras ledare (Possitivt) men ja sen att jag är deras nya idol och att dem vill gifta sig med mig är ju både possitivt och negativt, (jag kommer ha ungarna brevid mig hela tiden som igår då när vi skulle samlas i en ring runt mig så ja jag tror dem missförsto mig lite för då kom ALLA springandes till mig och ställde sig så tätt inpå så att jag nästan inte kunde stå, visst de är så gulligt när dem är från 8-12 år men man behöver andas lite med.) men det kommer nog att gå bra för då har dem någon att se upp till   + att när jag säger til dem lyder dem lite bättre ;) den sötaste kommentaren jag fick igår var när min lillebrors kompis kom fram och frågade vad vi pratade om då säger jag inget speciellt bara lite om ihelgen, och ja då säger han så Pratar ni inte om hur Snygg du är? haha Nja kanske inte riktigt det vi pratar om Haha så sött.. Men men det ska nog bli roligt att vara ledare för dem :):) tur att Josse, Niklas, simon Linn och Borge med är där, barnen kansek hoppar på dem snart med ;) (som dem redan har gjort). skirver nog mer nästa tisdag om dem små söta barnen ;) och hur allt går.
Nu måste jag städa mitt rum och döda alla äkliga spindlar, eller leta upp dem så att mamma får döda (jag vågar inte dem är så äkliga)
Men Hoppas ni får en bra dag idaaag..

-Johanna
image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0