Studenten

Snart, nu är det inte länge kvar, till jag tar studenten men först måste det bli lite lugnare i skolan med alla läxor o sånt shiiit innan man kan ta och koppla av. Jag behöver inte vara orolig över att jag inte har något jobb i sommar, har fått fyra sommarjobb eller ett är som jag har nu med men jag kommer inte vara ledig mycket i sommar går från ett jobb till ett annat ; ) men de blir PEENGAR o de behöver väl alla?.
Fick alla biljetter till både balen och efterfesten idag, ska bara köpa biljetten till själva studentdagen nu, men får göra det nästa vecka för hade inte så mycket pengar på mig idag till det. 
föra helgen så bakade jag och hjärtat runt 100 goda kakor + chokladbollar (men i reseptet stog det negerbollar). på söndagen ville vi se på titanic en mycket ba film men vi hade nog glömt på ett ungeför hur lång den filmen var så när klockan var ett var filmen slut och vi som skulle upp vid fem tiden igen det blev inte så länge vi fick sova den natten. Men det gör inte så mycket filmen var lika bra nu som förra gången man såg på den.

I onsdags hade vi prov i andra världskriget, och i förra veckan fick vi se en film, man blev väldigt berörd, innan har jag inte tänkt på det så som man tänker på det nu efter. Att våra förfädrar var med om detta min mormor, morfar, farmor och farfar var med om detta, Sverige var inte så inblandat i kriget så som andra länder men det hade lika gärna kunnat vara vi som hade varit och sett folk bli skjutna och bortrövade mitt framför våra ögon.


Men nu måste jag gå och packa för ska ju till min sötnos idag men kommer hem i morgon igen för att passa små syskonen. men ni får ha en bra fredag och helg sup inte för mycket ;)..  Och ni får inte glöma att kolla på melodifestivalen i morogn haha inte för jag hade gjort det friviligt men nu får man ju ta och ställa upp för sina småsyskon som vill se det ;) 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0