Midsommar


Vi minns det som aldrig förr.
Minnena som aldrig suddas ut.
Vad är en midsommar utan aspö och vännerna?
Ingen midsommar utan aspö, fyra familjer, Min, Simons, Johan och Robbans Familj.
Alla blev helt överlykliga när vi berättade att vi skulle med, (lite hets ifrån Simon om att han inte stannade om inte jag följde med upp så nu följer Ted (L) och så Kanske Petra och alla dem andra med:D wiiie
vad är en midsommar utan, skärgård? utan midsommarstånd? utan vännerna ifrån aspö? Utan snappsar? Och utan Åses roliga dansar runt midsommarstången? och Lilla (stora) Fantis som bara är i vägen när man dansar ;) Petra du förstår nog vad jag menar.. Så i år igen åker vi upp till aspö efter stora problem om vad vi skulle göra hade en annan midsommar fest i aggarp som vi kunde gå på, men efter MÅNGA om och men ville vi fira det som alltid, på Aspö. (hade redans sagt till alla att vi inte kom till aspö men då blev det liv i rutan, alla ville att vi skulle komma upp) Detta var min enda chans till att komma upp till Aspö i sommar, för hinner inte annars bara massa jobb hela tiden annars.
. image84Cool Sommarbild ;) (Älskar jordgubbar)
image85image86image87

Hoppas det kommer bli fina, mysiga solnedgångar och många härliga kvällar i sommar..

Kyssohejleverpastej Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0