Cykelløb i Helsingør

Kasper skulle cykla ett cykellopp här i närheten idag och det var även hans första riktiga cykellopp. Det som var roligt med att kolla på det var att dem cyklade förbi många gånger, och innan Kasper hade starttid så cyklade dem som har licens som cyklar för att samla poäng. Det var en blåsig dag och solen titade inte fram allt för ofta men det var mysigt, men det är något speciellt med triathlonlopp dem är lite mer organiserade och lite mer publik, även om det är lika många deltagare som (iaf detta lopp)...
Här kommer en massa bilder...



Licens ryttarna kommer cyklande


Det var små barn som också var med och cyklade (bara 2 varv dem vuxna 6)! Alltså dessa barn, vissa svor och hade sig och så hade dem cyklar som kostar mer än min :/, men söta var dem när dem kämpade upp för backarna.


Starten går! Dem skulle cykla bakom en bild den första biten därför ligger Kasper och Saaby cyklar (klubben) långst bak :)

Men problemet var att bilen inte alls körde så sakta som den skulle så dem kom aldrig upp till dem första :( så det är något han ska lära sig till nästa gång att även om man ska cykla bakom en bild i starten att ligga FÖRST..

ÄLSKLING ♥

Älskling som ligger först!



Det såg lite mörkt ut ibland, men färgerna var riktigt fina även om det var mörkt, regnet slapp vi för men inte vinden. Jag fick ha Kaspers jacka över mina egna träningskläder.

Spurten in i mål!!

Älskling in i mål :) (haha man kan se skillnad på mina bilder, dem jag tar seriöst och dem jag tar i farten, och så klart är det dem jag tar på Kasper som är i farten då jag vill hinna ropa på honom)

Update: Det är alltså inte roligt att lägga in bilder här, kvaliten blir ju super dålig :/













 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0