Båtfärd

Jag har åkt båt väldigt mycket, från Helsingborg till Helsingör, och massa andra ställen, Men just mellan Helsingborg o Helsingör har jag åkt Tusentals gånger, men i  morse var det nog den värsta gången, Jag tyckte inte att det blåste så mycket ute men när båten hade kört i 5 min kanske så börjar den att gunga, Riktigt mycket. Det var så illa så att alla som satt längst fönstren reste sig fort som bara den och sprang till mitten. Glas åkte i golvet o ja, sen börjar han att köra runt runt runt. Men vi kom fram och vi överlevde, men inte trodde jag att det blåste så mycket och det var ingen stor båt som precis hade åkt förbi. Men Men jag önskar att inte få uppleva det igen.

Idag blir det kanelbullar på jobb, som vanligt fika alltid. men igår var det kanelbullens dag så idag finns det en god förklaring på att äta kanelbullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0