Hund dragare?

Okej, min dag börjar med att jag blir försenad i ja sådär 30 minuter,. Pga. :
tar det ifrån början. Jag går hemmifrån runt tjugo i sju för att jag skulle vilja sitta och göra lite innan vi började skolan, men när jag kommer till en korsning inte alls långt härifrån där jag bor, kommer en hund springades mot mig, den ser väldigt ensam ut och ser verkligen ut som att den har rymt.jag tänker inte mer på det och tror att ägaren skulle komma springandes efter men den gör inte det och hunden förföljer mig, alla kolla på mig som om de vorre min hund som jag har löst huum, jajaj.. när jag kommer till en bro som går över till andra sidan ån, är där en lite äldre dam som börjar klappa hunden, jag frågar henne om hon inte vet vem som är ägaren, men hon trodde att de var min och så berättade jag att den hade förföljt mig en ritkigt bra bit (runt tio minuter). jag frågade henne vad jag skulle göra, och hunden bara springer ut på vägen och fram och tillbaka hela tiden till mig, Vi inger till polisen, dem kopplar oss vidare och jag säger bara om man är i nöd ska man iaf inte ringa polisen eller 112 halllå vad då att det tog lång tid, 112 ska väll vara ett nummer man ska kunna ringa om de verkligen är fara? och då ska det inte ta en evighet att komma fram, men iaf Jag och hon damen fick stanna tills polisen kom, och mina kära klass kompisar stannade även med mig då dem kom ifrån tåget riktigt snällt =) vi hade bara dator så vi missade inte så jätte mycket. men polisen kom och när polisen kom, kom även ägaren och var helt upprörd,. och vi gick till skolan och damen till sitt jobb =) allting gott till slut och alla kom dit dem skulle, även hunden blev glad över att se sin ägare=) (även om hunden trodde det var jag som var det. hahah ). riktigt söt hund var det och jätte snäll, så den bet inte eller något..=).. hihi. så då startade jag min dag.. rädda en stackars bortsprungen hund.

Skolan gick även super och jag blev klar med hemsidan. och i eftermiddags hade vi en ny lektion Grafisk teknik, vi fick börja med att göra ett stort test i hur mycket vi kunde inom tryck vi fick en massa olika kartonger och godispåsar och klicheér (eller hur de nu stavas)..
Men den kommer nog bli väldigt intressent kurs man såg saker som man inte har tänkt på innan,. som ni vet marabou choklad, har ni kollat noga på deras förpackningar? gör det i så fall ;) hahah..
ne nu ska jag ta och packa lite åker hem till Älskling i morgon :D WIIIE...

Godnatt

Johanna

(Detta var nog ett väldigt flummigt inlägg men jag ee trött så ber om ursäkt.. )

Och ni är inte bara på att kommentera, vill jag lova ;).. Godnatt






Kommentarer
Postat av: Mats Lind (paps)

Vilken hjältinna du är lilla gumman.

Undrar om ni först får äta upp innehållet innan ni analyserar tryckresultatet på Marabouomslaget.



( Föresten, det omslaget är med all säkerhet tryckt i djuptryck, det kan du se på att allt är rastrerat to.m små texter)

Paps

2008-09-19 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0