den 11 / 9 . Alltid den sorgsna dagen.



Uch det är hämskt.
Jag har precis kommit hem var med Lina och hennes syster innan idag och nu har jag precis hämtat pappa och jag fick fälja med på deras middag i kväll på Selma =) wohoo skojigt. Massa företagsmänniskor hehe. men de gillar vi..
Jag hinner inte att skiva mer nu så antigen när jag kommer hem eller i morogn kommer jag att skiva om både min kväll nu på selma + om gårdagens nollning, men nu måste jag in i duschen om jag ska hinna.
ska även passa på Attt Gratta min Kära kusin Louise som fyller år idag :D så en liten bra dag är det idag om man bortser ifrån terrorn. uuch nej hörs ikväll eller i morgon..

I´m missing you.. (L)
My heart. Kasper.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0