Operation 070910

Ja då har man kommit hem ifrån doktorn, det stod i pappret "operation" ja inte för att jag anser att en operation är när man tar bort en lever fläck? men ja dem anser det för att man tar bort saker ifrån ens kropp då är det en operation, fick iaf 5 stygn idag igen så nu sammanlagt har jag 14 stygn på min mage :P haha men just nu gör det inte ont det bara spänns lite men när bedövningen kommer att släppa så kommer det förmodligen att göra svinont som det gjrode förra gången.. och så även denna gången får jag inte tränna på ja typ en månad jag kommer gå under faaaan, kommer rullla fram som en köttbulle haha, ne det är bara att jag får se till att jag inte stoppar onyttiga saker i munnen istället så kansek det går ;) just nu ser iaf m in mage ut som en uppstoppad köttbulle efter all den bedövningen, haha (magen är stooor med all bedövning)... :(
igår var en rolig dag, minns inte vad jag gjrode haha .. ne skojja jag var och firade min käraste kusin som fyller 16 nu på Tisdag hon fick en jätte cool gris och bio biljetter, man ställer grisen i kylskåper och varje gång någon öppnar kylen börjar grisen att låta, så roligt de var när vi ställde den där förta gågne när ignen viste om att hon hade fått den så kommer Maria uppspringandes til oss Vem har STÄLT DENNA GRISEN i kylen och vi alla asgarvade, men ja maria känner mig rätt de var jag som hade köpt den till henne men inte jag som stälde den där, men hon tyckte den var riktigt rolig iaf så nu står den fina lilla grisen där i kylen och påminer Maria varje gång hon går in och ska ta något ifårn kylen att det inte får vara något onyttigt ;) HIHI..
ikväll åker jag till Jim :D får allt se när jag kommer hem, men ska hem en liten snabb runda i morgon sen åker jag tillbax till han på kvälle. = ) men men nu börjar min bedövning att sluta värka så börjar göra lite ont så pallar inte sitta här..
Have a nice day. Kiss Kiss

Sweet love - Johanna

I feel so lovie lovie...

Pain, pain, pain...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0