Studenten i morgon

I morgon tar Jag STUDENTEN Wiiiie ska bli skönt att slippa skolan men självklart ska det bli tråkigt med.

Dessa sista dagarna har varit hur roliga som hälst, Torsdags förra veckan var vi på bal, mycket roligt och många bilder togs men lägger inte in så många här, jag kom hem vem halv sex på morgonen ganska tidigt tyckte jag för min bror kom hem halv tio. men min kära kompis försvann Med mina Pengar så jag hade ingen möjlighet alls till att följa med alla andra att tura. :( men men sånt som händer. Sen hände det inte så jätte mycket fre, lör, söndag men på Måndag Tisdag och Onsdag hade vi afterschool så då blev det fest tre dagar i rad, hade både roligt och tråkigt, man kan ju inte alltid ha roligt. :P träffa många gamla klasskamrater och andra roliga ute =D
Idag Torsdag vaknade jag och charlotta vid tio eller charlotta vaknade utav att vår plattläggare som lägger vår nya uppfart började att borra i stenar vid åtta tiden ;) men jag som alltid vaknar utav något vaknade vid tio när charlotta pratade i telefon, sen var det bara att börja städa rummet plocka undan alla sovgrejor och börja lite smått med att damsuga skulle ju iväg och jobba vid två tiden. Jag har en sån underbar familj som fixar allting åt mig det är inte mycket jag har fixat nu inför min student, det enda jag har behövt göra är att städa mitt eget badrum och mitt rum.
det är många utav mina kpompisar som har fått göra riktigt mycket och fått skipa de roliga bara för det  :(  så det tycker jag min mamma har plandetar riktigt bra med alla mina grajor, vi har varit fullt av folk som har bakat och lagat mat idag visa jag inte enns kände igen ;) roligt att så många vill fixa till min student så att ajg ska slippa göra något :D men men nog pratat om det nu somnar jag nästan och kl är bara 21:42 :S 

Skriver om min student dag när jag har tid ;) 
Kyyss Kyyss



Kommentarer
Postat av: Pettan

Du var så vacker gumman :) Men ta bort den fula bilden på mig! PRONTO! :D

2007-06-08 @ 09:24:27
URL: http://spettis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0