Trött på graviditeten?

Ensålänge är jag inte trött på att vara gravid, (eller gravidmagen) kanske pga att jag fick min mage så sent så den inte helt har hunnit komma i vägen för mig, jag kommer sakna min mage sen när den försvinner på ett sätt men jag kommer också till att vara glad att slippa ha ont :p
Det jag däremot är trött på, (som visserligen hör graviditeten till men det jag längtar tills jag kan göra igen.
 
- Inte vara så klumpig, oj där var en mage ivägen så där kommer jag inte förbi mina ben är också lite uppskrapade.
- Gå upp mitt natten och mata mig själv, längtar mer till att gå upp mitt i natten och mata en liten bebis :p
- Vara hungrig 24h (men endån inte få ner så mycket)
- Kunna böja mig ner utan att bli anfådd och inte ens komma upp igen haha...
- Kunna andas normalt
- Inte ha ont i revbenen
- Kunna dammsuga
 
Men jag kommer ju självklart att sakna att ha en liten människa i min mage känna hennes sparkar (som visserligen gör mig sönmlös någon natt men vad gör det) skartta av alla hennes roligheter där inne som man inte alls vet var det är för något hon gör.
 
Och på tal om en liten prinsessa i min mage, inatt drömde jag att vi fick ett 3d ultraljud och det visade sig att prinsessan inte var en prinsessa utan en prins haha :p självklart kommer vi älska prinsen lika mycket, men det kommer bli en prins med allt rosa ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0