Jag har blivit mörkhårig :)

Mitt hår har varit en hel katastrof under en längre tid ;) och nu fick jag äntligen chansen till att göra något med mitt hår. Då min riktiga hårfärg har blivit mörkare och vi drar oss till kallare dagar och mindre färg på oss ville jag inte göra våriga ljusa slingor i mitt hår utan jag ville bli lite mörkare, vi försökte ta utgångspunt i min naturliga hårfärg, så det blev brunt med lite ljusare slinger uppe på för att få det lite mer naturligt och fint ut. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och jag trivs väldigt bra i lite mörkare, så bra att jag kan tänka mig lite mörkare nästa gång haha ;) Jag tycker det ser fint ut nu med alla höstiga färger.
 
Här är en dålig bild på håret ska visa er bättre sen, Det är inte så stor skillnad som det ser ut att vara uppe på och nere, utan det är bara ljuset som är så starkt uppe på där ser det nästan blont ut ju ;). Men jag kommer med en bättre bild sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0