βooom!!!

I made it :D
Yeeees jag ville klara av att cykla 35-40km med 30 kilometer i timmen som genomsnittshastighet och nu klarade jag det, (med mycket hjälp av älskling som tog vinden) men jag klarade det och det var mitt mål, nu ska jag bara kunna hålla 30km i snitt under stockholm sprint (gärna 32km/h) så nu ska det tränas och tränas och tränas så jag inte försämrar dessa kapaciteter ;) 
(kalorierna är inte riktigt rätt så dem ska ni inte titta på, jag har inte haft pulsband på och då ska man aldrig lita på det)
 
Och nu ska ni även få reda på en sak, idag arbetade jag som konditor (för att testa på det) och jag gillade det:) det var något att göra hela tiden (även om det just nu var en hel del enkla saker så var det endå roligt man måste börja någonstans). Men nu får vi se hur det blir, men ni får gärna hålla tummarna på att jag kommer in och att jag får lärlingsplatsen/elevplatsen som man måste ha under tiden:) och att jag fortfarande har tiden till att kunna jobba kvar på Nykredit.
 
Så även att jobba en hel dag stående/gående klarar jag av att cykla med 30km/h för första gången :D wooow lallalalal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0