Haha!

Hört ifrån en danskar på tåget, med sønderjysk brytning: hej skat, jag tror inte det är en bra idé att du gör det idag, snön ligger på marken och det är is under. Han säger något och hon svarar, nej det är bara snö på gångstigen inte cykel eller vägarna men iaf man kan inte veta jag tycker inte om det men du kan alltid gå ut och känna själv.

Nu vet jag inte vad det var han ville göra men jag kan i värt fall säga att det ligger inte mer än 1 cm snö och visst är det lite glatt men det är på gångstigen där den inte har lagt salt.. Haha iaf det jag ville säga var hon inte är van vid snö och att detta lilla hindrar henne och hennes man ifrån att göra det dem vill så kan jag bara skratta och säga att dem ska växa upp lite snö, man kan trilla man har roligt och man kanske bryter ett ben men snö är roligt mysigt och något vi får varje år eller just det inte här i dk ;) förra året fick vi inget eller jo i en vecka ;)..
Jag säger hej snö du är välkommen bara jag kan fortsätta med att cykla :)


Kommentarer
Postat av: Louisefoto

Fin blogg

2012-12-06 @ 16:42:49
URL: http://Louisefoto.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0