Att en sjukdom som Cancer finns!!!

För någon dag sedan kom jag in på denhär underbara tjejens blogg i bloggen skriver hon om sin kamp om Leukemi. Att hon är stark är det ingen tvivel om, bara som ett exempel att hon bloggar om sin kamp skriver hur hon mår och även om de fina tillfällena. Roxanna har startat en insamling till Cancerfonden. Tänk om alla i Sverige hade bidragit med 1 kr då hade vi var uppe i ca 9 miljoner kr till cancerfonden men tyvärr är det inget som går, men jag tycker inte att 50 kr är mycket och jag vet att 50 kr hjälpa mer än inget. Alla som får cancer är så sjukt starka individer och alla borde bli friska så låt forskningen göra det möjligt. Att forskning räddar liv är sant men pengar behövs och de räcker inte med att säga ja men alla andra skänker varför ska jag då göra det.

Länk till insamlingen
<---




När jag gick i 4an kom jag i kontakt med cancer för första gången (iaf första gången jag minns) det var då min Lärare och jag kommer än i dag ihåg vad hon sa till oss "Jag vill bara berätta en liten detalj för er, när jag sen kommer tillbaka vill jag att ni ska veta att jag är exakt samma fröken som nu bara fast med ett bröst mindre). då förstod man inte vad bröstcancer var på samma sätt som nu. Älskade mormor, en väns mamma, en väns syster den finns överrallt...

Kommentarer
Postat av: ROXANNA - kamp efter cancern

DU är så underbar,, tack länkat dig nu..



hoppas du får en bra dag och tusen tack igen

2011-05-06 @ 12:25:35
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0