Scandlines + HH Ferries = ETT

Idag var första dagen för HH och Scandlines som ett, Jag hade hört att de skulle gå båtar var 15 minut istället för var 20 men när jag kom till färjan idag så står det var 10 minut WIOOHOO, fast sen när jag tänker efter så går det inte så bra för mig att ta HH då deras terminal är på andra sidan av stan känns det som men om jag ska till den sidan så är det ju fint fast nu ska jag ju inte det så blir att jag bara kan ta scandlines iaf, iaf fram tills hösten 2010 då de ska ha gjort så att det är samma landgång. Men för bilarna spelar det ju ingen roll om de kommer med HH eller scandlines då de har samma avgång.

Det som är det enda negativa är att HH:s båtar inte är lika bra så när man åker över med bil kan man inte välja om man vill åka HH eller Scandlines.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0