Rubrik?..

Igår var vi nere i Köpenhamn, och kollade på ett cykel lopp, med kända cykel ryttare eller vad de nu heter.
Vi var i VIP så fick massa god mat och dricka :p.
Blev en del godis och glass med, fast gott var det.

När vi sen kom hem var det massa med städ som behövdes och matlagning,. Städningen var tvunget att göra för att idag kommer det en besiktningsman för att se på någonting som vi inte förstod,. de skulle bara upp i en lägenhet högs upp så då erbjöd vi oss, men ja vad de ska kolla på vet vi inte, får se.

Min älskade pojkvän har kommit på tricket för att få mig till att stanna i vardagsrummet och kolla på amerikanskfotboll med honom, han masserar mina fötter och ben,. Nog det bästa som finns, klart jag sitter kvar då.. hehe snart är han.

I lördagskväll var vi ju och tittade på Flickan som lekte med elden, den var bra men hade man inte läst boken hade man inte förstått ETT PISS., och vi som har läst boken tycker de saknas för mycket. men den var endån bra men ettan är mycket mycket bättre. trean kommer ut om två månader så mycket filmer som kommer ut nu som man vill se på bio. ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0