Kakmonster till kille!

Haha måste bara få säga att min Sambo är ett värsta kakmonster, jag bakade kärleksmums i lördags det blev jätte mycket och igår hade vi lite mindre än halva kvar av plåten (typ en tredjedel) idag när jag kom hem var den helt, jag menar helt tom, jag tittar på honom och frågar vart kakan har tagit vägen, då säger han att den var möglig så han var tvungen att kasta den, jag som är dum gick ju på det men sen kollar jag på honom och då börjar han asgarva sen fattade jag, han hade ju ätit upp den, allså 1/3 av kakan de var mycket, förstår inte riktigt hur han lyxades men han är en liten gottegris och jag slap ju äta av den. mitt lilla kakmonster.

 

 

på tal om kakor och godis och nötter, Pistacia som jag nämde i ett annat inlägg. när jag kom ut vid fem var det ännu längre kö en vad de hade varit där nägon annan gång under dagen. Sen när jag gick till båten vid åtta var det även då mycket folk fast ingen kö utanför bara, allså Ja visst att folk är galna men så? fy.. de har ju erbjudandet hela veckan ut.

Nu ska jag kolla fotboll med mitt kakmonster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0