Jag är trött som en ..? ..

Inget bra alternativ, men shit vad jag är trött, hur ska jag klara 2 1/5 timme till.

sa jag att jag och mamma var på IKEA i helgen? jag fick köpt en massa saker till längeheten och nu ser den ut som ett bombnedsalag. Vi hade lite otur i fredags då jag sitter vid den sationära datorn och K♥ är inne i vardagsrummet och gör lite skolarbete, då hör jag knak,knak,knak och sen BRAK och en MASSA böcker flyger ner på golvet plus hela hyllan, hela vårt torkställ går isänder och jag skriker och kan inte röra mig. Kasper säger tyst och jag skriker mer. haha Det var inte alls roligt. varför den trillade ner finns det förklaring på, skruvarna var för små och böckerna för tunga men den har iaf klarat av att sitta uppe i ett halvår men nu trillade den ner. Fast Min lilla kille som är så duktig på att hänga upp och fixa har redan hängt upp den igen. fast denna gången kommer inte böckerna på den.

nu måste jag fortsätta läsa material på Engelska.

KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0