i´m Home!

Det blev en lång dag idag. Vi var nere i Malmö och fixade allt till i morgon, men de var lite som saknades så vi har flygit runder inne på Väla och sen in på kotoret idag för att fixa karta och hämta andra saker.
Nu hoppas jag bara på att det kommer bli en bra dag i morgon.
Men en sak som jag blev besviken på var Turning torso jag trodde det skulle vara "finnare". visst att de var coolt men nä vi hade lika gärana kunnat ha det på Dunkerskulturhus här i HBG det är SÅ mycket finare och bättre utsikt. men men det var endån fint men jag hade föreställt mig att det skulle vara finare, och jag är inte ensam om att tycka det.


Det var en till kryssning i hamnen idag, Grand Princess idag såg jag vad den hette hehe, kanske bra för fick ingen bil men den var fin som alla andra. fick något fint att se på utanför fönstrena inne på kontoret.

En bild ifrån Google.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0