Hos Mamma..

Sitter hemma hos mamma nu, ska hem till kusinen sen som fyller år idag.
Har även fått hem mina kläder jej så då kan jag lika gärna stanna här så slipper jag åka fram och tillbaks.
Fredagarna är helt slappa på Relevans man gör inte jätte mycket som är så viktigt, och så slutar vi ju redan kl 13 så det är fina grejor.

Mamma har åkt upp till bror i linköping och Kent är i gbg så är själv i huset. känns lite konstigt var ju mer än ett år sedan jag bodde här så nu har jag ju bara kommit på Besök hos dem lite då och då, har inte varit här själv då. I morgon åker jag och Kasper♥ till Köpenhamn vi får se vad vi kommer hitta på för något. Men min lilla kille brukar hitta på roliga saker ;)..

 

Nu ska jag fixa med lite små saker innan jag sedan åker till Kussinerna.

 

KramKram


Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, han är underbar, och passar finfint i långt hår :) Tack!

2009-09-11 @ 20:52:15
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0