Do you poken?

i och med att jag var borta i måndags så fick jag min lilla poken idag istället, det är som ett visitkort fast på internet, alla som har en poken tar "handen" på poken mot en annans poken och så registreras deras infrmation som man har ändrat inne i sin poken på Internet, hur bra som hälst då man slipper alla visitkort.
Så i morgon på Relevansdagen kommer alla ifrån Rlevans att ha sina på sig, och alla andra med.

Vid ett idag åker vi ner till turning torso för att sätta upp och fixa allt tills i morgon..
Jag börjar bli lite nervös, det jag ska göra i morgon är att ta bilder under hela dagen, inte så mycket men det är en dag som ska minnas. så får hoppas att det kommer gå bra.


Kram

Kommentarer
Postat av: sofi

lycka till sötnos

2009-09-02 @ 15:19:42
URL: http://sofidahringr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0