Ni som känt mig sedan länge...

sedan ja jag var liten det är nog mer mina närmaste jag syftar på just nu typ mamma, bror och kanske någon annan som jag inte vet men som läser.. 
vet ni vem jag har hittat? via Internet nu ?? 
Malin som bor i Ronneby  bodde granne med Åse, Johan och Emma när de bodde i rosa huset.. 
Malin hittade mig för ett tag sedan och sen sluta vi prata och nu driver hon bloggen Malinm  riktigt duktig, även roligt att höra ifrån henne nu igen var sjukt längesedan vi träffades, alltid lika roligt att höra ifrån Henne :).. 
http://malinm.se är hennes blogg :) 







Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha =) det var ju skitkul ju.. fasen alltså. Tror att jag börjar bli gammal för senaste minnet då vart ni inte gamla.. inte jag heller visserilgen :P

2009-01-29 @ 18:12:38
Postat av: Petra

Pssst, när ska vi hälsa på på aspö igen?! :D

2009-01-30 @ 12:18:15
URL: http://petraelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0