Lite mysigt är det allt..

Vaknade av att traktorn kör och skottar (alltså har det snöat mer i natt var min tanke) somnar om och vaknar vid nio, och rullar upp javisst har det snöat mer, och det snöar fortfrande, Det är ganska så mysigt men jag önskar att detta kom vid jul istället. Det blir ju inte rligare när man kollar på smhi över hur vädret ska bli i veckan, -7 till - 11 minus Igen :( jag som precis har blivit frisk, bara att ta på mig massvis med kläder för ja det är cp kallt.. men allt är omvänt nu förtiden, när man längtar efter vinter får man bara en massa höst och sen när man väntar på våren får man vinter och när man väl får våren är det vår länge och sen höst igen blir liksom ingen sommar typ..
Men men jag får väl vara glad att vi har snö för om jag hade varit i hbg hade jag säkert varit avundsjuk och velat ha snö, men nu har det liksom blivit lite för mycket och lite för länge här uppe..
Nej nog prat om de jag bara yrar endån..


Ha en bra söndag själv ska jag till skolan, Sara ingman (som jag gjorde portfolion till) ska fotografera mig och Alexander som med gjorde portfolio till henne.. ska vara där vid tolv så får se när jag kommer hem igen.. :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, kallt!

2009-02-08 @ 11:38:33
URL: http://annaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0