Skolan tar upp min tid...

Lite för mycket nu kanske...Punkt...
Vill som jag har sagt många gånger innan, HA fler timmar på ett dygn, hur hade dem tänkt att man skulle hinna med allt ? det är typ två veckor som vi ska lämna in, ett stort arbete och en massa andra saker, plus att man ska hinna fixa med andra saker under tiden.. Gaa, hur tänker dem? nu hade jag velat att reklamen med marabous (mörka choklad) hade funkat, att tiden hade stannat när man äter de, då hade jag ätit de hela tiden..
Uuu Storebror, hur klarade du allt?..

Nu ska jag gå på möte, ha en bra eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Stressa lugnt nu!

2009-04-27 @ 16:45:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mattias

En sak i taget och aldrig glömma att andas.. :P Sätta upp delmål, planera genom kalender och se till att inte fastna vid internet... precis allting som jag just nu inte gör...

2009-04-28 @ 19:40:05
URL: http://thegermanartists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0