Valet av Bh, bestämmer vilken färg på kläderna jag ska ha på mig!

Det första man tar på sig är ju Bh, (för oss tjejer). och sen efter det tröja, men om man sätter på dig en svart bh och sen ser man i garderoben att man häldre hade velat ha en ljus tröja på sig, då är man för lat för att orkat byta Bh, man tänker  om och letar efter något plag som är svart istället.
Sen hittar man någonting annat att ha på sig än planetar.
Varför ska man då inte bra orka ta av sig Bh;n och sätta på sig en  vit (eller vilken färg tröjan passade till) förmodligen är jag för lat för att orka ta av Bh;n och sätta på en ny. även om de förmodligen hade gått så mycket fortare, för då hade man ju inte behövt leta igenom hela garderoben över något annat som är snyggt.



På tal om något annat, Jag skulle ha fått min Ipod igår men jag var inte hemma så fick en lapp istället, ifrån usp men med ett telefonnumer ifrån Jetpak så jag ringde till de numret han hade skrivit dit (där det stor Direkt chafför)  
men tyvärr hade dem sluttat så jag  Ringde det andra numret som stog på  lappen (UPS) och fick då byta till en dag som jag var hemma för annars fick jag ringa till Apple store o byta levenans plats  (kompliserat) så jag bytade dag och får då stanna hemma. Men i mårse Ringde han ifrån Jetpak och frågade vart jag befann mig
idag så skulle han komma ut med det till mig. Han sa även direkt att han kunde komma till brobygrafiska,
hur bra är nu inte det?
Jetpak får ett plus eller många. på UPS var det hur dålig sörvis som hälst, Nej UPS Dem måste antingen ha kurs i hur man behandlar kunder snällt och vänligt och PRATA MED kunden och inte vara tysta så att en själv får krama ut allt.
är bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0