Sovmorgon :)

Riktigt skönt att få sova ut lite idag och vakna när man själv ville vakna och inte utav den där jobbiga klockan. Visserligen har jag en musiksignal så jag vaknar lugnt ch fint ;) hihi men att få sova ut är skönt =). .
Idag börjar jag runt tolv i skolan, sen efter det kommer de bli arbete hela eftgermiddagen och kvällen.
Vi har lånat fotostudion på skolan efter skoltid så vi hade tänkt att fotografera till det arbete vi gör iskolan just nu, (då vi behöver våra egna bilder).

 

Jag vet inte hur musikvedeon ser ut iomed att jag har överstigit lite för mycket på mitt kära internet så det tar riktigt lång tid för mig att kunna lyssna, men jag hoppas att de inte är någon konstig video ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0