Plugg, städa, plugg!!

Och nu väntar jag på att Insider ska börja.

På fredag har vi redvsningen om Affischerna vi har gjort inom ett samhällsproblem.
Får se hur det går men jag insåg att jag hade glömt affischerna i skolan så jag har bara kunnat göra klart dokumentationen och redisvinignen, nu hemma så i morgon får jag sätta in affischerna i miljön på Tex en reklamskylt. för att visa att det passar överrallt.

Idag vill jag bara lägga mig ner o inte göra någonting dra täcket över huvudet och hoppas på att ingen kommer och stör.
Nej kanske inte så illa men jag orkar inte direkt plugga längre, fast att de är en ganska bra "inte tänka på något mer än det man håller på med" så vill jag inte göra det längre.



....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0